Księgowość i kadry
Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług księgowych i doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw na podstawie długoterminowych umów współpracy. Obsługa w tym zakresie obejmuje standardowo trzy obszary: księgowość i podatki, kadry oraz ubezpieczenia.
W obszarze księgowości i podatków oferujemy:
- weryfikację, kwalifikację i księgowanie dokumentów,
- prowadzenie wszystkich niezbędnych ewidencji księgowych w technice komputerowej,
- specjalistyczne rozwiązania księgowe (m.in. księgowość projektów unijnych, specjalne rozliczenia VAT dotyczące marży, usług turystycznych),
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie przelewów podatkowych lub przekazywanie informacji o wysokości podatków w formie elektronicznej, telefonicznej lub w siedzibie Kancelarii, zgodnie z życzeniem Klienta,
- sporządzanie okresowych informacji o bieżącej sytuacji firmy Klienta,
- bieżące doradztwo w zakresie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług,
- audyt podatkowy oraz optymalizację podatkową,
- reprezentowanie przed organami skarbowymi,
- obsługę kontroli podatkowych,
- sporządzanie rozliczeń rocznych oraz sprawozdań finansowych.
W obszarze kadr oferujemy:
- doradztwo w zakresie form zatrudnienia,
- przygotowanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilnoprawnymi (m.in. umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy)’
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie akt osobowych.
W obszarze ubezpieczeń oferujemy:
- doradztwo w zakresie podlegania ubezpieczeniom,
- sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
- sporządzanie i przekazywanie przelewów składek ubezpieczeniowych (w formie papierowej lub elektronicznej),
- reprezentowanie Klienta wobec ZUS,
- obsługę kontroli ZUS,
- obsługę zwolnień lekarskich.